فرصت طلایی سرمایه گذاری ایران در قطر به مناسبت برگزاری جام جهانی 2022

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت: به مناسبت برگذاری جام جهانی 2022 فوتبال در قطر، 6 نمایشگاه کالای ایرانی در دوحه پایتخت این کشور برگزار می شود. پنج نمایشگاه معرف کالاهای ایرانی بوده و یک نمایشگاه مربوط به فرش و صنایع دستی می باشد.

گروه های کالای ایرانی در نمایشگاه اختصاصی قطر

پنج نمایشگاه اختصاصی تخصصی به صورت هر صنف مجزا، مهر ماه سال جاری در دوحه قبل و حین جام جهانی با مجوز و نظارت سازمان توسعه تجارت ایران و توسط شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، با همکاری مرکز تجاری، سفارت و رایزنی بازرگانی ایران در زمینه های مواد غذایی، فرش و صنایع دستی، مبلمان و لوستر، دکوراسیون، مصالح ساختمانی، پوشش و مد اسلامی، هتلداری و کترینگ و خدمات فنی و مهندسی برگزار می شود.

همچنین مقرر است که یک نمایشگاه مربوط به فرش و صنایع دستی نیز هم‌ زمان با جام‌ جهانی در قطر توسط وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شود که در این راستا خط مستقیم حمل‌ و نقل کشتیرانی میان دو کشور برقرار و امکان مبادله پول از طریق غیربانکی فراهم شده است.

در روند این نمایشگاه‌ها مقرر است علاوه بر معرفی کالاهای صادراتی ایران به تجار قطری، جلسات و نشست‌های تجاری میان تجار دو کشور برگزار گردد و به منظور تسهیل صادرات به قطر سازمان توسعه و تجارت ایران در ایام قبل، هم‌زمان و بعد از جام جهانی، مذکور اقدام به اخذ مجوزهای لازم برای معافیت ۷۰ درصدی کالاهای صادراتی مذکور به قطر از تعهدات ارزی صادرکنندگان به مدت ۶ ماه کرده است.

شرکت سپهر چرم خاورمیانه ، در سال 1381در شهرک صنعتی سپهر نظر آباد، فعالیت خود را در زمینه تولید چرم مصنوعی، آغاز نمود و هم اکنون ، طیف وسیع و متنوعی از چرم مصنوعی «پی-وی-سی» و « پی یو » را تحت نظر گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت « ایزو 9001-2000 » تولید می کند.

همراه :  1113615-0912

تلفن : 9-88548620-021

فکس : 88531363-021 

آدرس : تهران ، خیابان سهروردی شمالی ، خیابان خرمشهر ( آپادانا ) ، نرسیده به خیابان عشقیار ( نیلوفر ) ، پلاک 105 ، ساختمان سپهر